Алгоритми та програми
Урок 32. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію.
Повторити презентацію попереднього уроку.
В середовищі Скретч створити проєкт Pong згідно відео інструкції.
online середовище ScratchЗбережений проєкт надішліть на електронну скриньку andreevka.teacher@gmail.com
Урок 31. (06.05) Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію.
Повторити презентацію попереднього уроку.
В середовищі Скретч створити проєкт. online середовище Scratch
для тих хто надіслав фото зошита - робота над проектом згідно вашого опису (12 балів)
всі інші виконують проект "Дощ" згідно відео інструкції (8 балів)
Збережений проєкт надішліть на електронну скриньку andreevka.teacher@gmail.com
Урок 30. (29.04) Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію.
Опрацювати презентацію.
Записати в зошит відповіді на питання 2-3 слайдів презентації.
Фото зошита надішліть на електронну скриньку andreevka.teacher@gmail.com
Урок 29. (22.04) Розробка сценарію майбутнього програмного проекту.
Виконати тестове завдання. Для тих хто не надіслав попереднє завдання, максимальний бал - 7 .
Опрацювати презентацію. Записати в зошит правила. Що таке проект, мета проекту, завдання проекту, етапи проекту.
В середовищі Скретч створити проєкт "6 зірок", як на відео нижче.
4. Збережений проєкт і фото зошита надішліть на електронну скриньку andreevka.teacher@gmail.com
5. Придумати проект, над яким хотіли б попрацювати на наступних уроках (розробка в середовищі Скретч).
Урок 28. (15.04) Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі.
Опрацювати презентацію
Виконати завдання 2-6 studio.code.org
В середовищі Скретч створити проєкт "футбол", як на відео нижче.
4. Збережений проєкт, та скріншоти виконання завдань в студії коду надішліть на електронну скриньку andreevka.teacher@gmail.com
Урок 27. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.
Повторити презентацію
Виконайте в зошиті завдання 5, 6 (с.118).
Виконати Практичну роботу №6 (с.119).
Д/З
Повторити п.3.4 (с.109-114)
Урок 26. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.
Повторити презентацію
Виконайте в зошиті завдання 2 (с.117).
Виконати завдання 3-5 studio.code.org
Виконайте завдання 9, 10 (с.118).
Д/З
Повторити п.3.4 (с.109-114)
Дайте відповіді на питання (с.117)
Виконати завдання 11 (с.118) online середовище Scratch
Збережений проект надішліть на електронну скриньку andreevka.teacher@gmail.com
Урок 25. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.
Опрацювати презентацію
Виконайте в зошиті завдання 1 (с.117).
Виконати завдання 3-5 studio.code.org
Виконайте завдання "Працюємо з комп'ютером" (с.115).
Д/З
Опрацювати п.3.4 (с.109-114)
Дайте відповіді на питання (с.117)
Виконайте в зошиті завдання 3 (с.118).
Виконати завдання 8 (с.118) online середовище Scratch
Збережений проект надішліть на електронну скриньку andreevka.teacher@gmail.com
Урок 23. Вкладені алгоритмічні структури розгалуження. (18.03.2021)
Повторити презентацію
Повторити п.3.3 (с.100-105)
Дайте відповіді на питання (с.107)
Виконайте в зошиті завдання 6 (с.108).
Виконати завдання 10 (с.109) online середовище Scratch
Фото зошита та збережений проект надішліть на електронну скриньку andreevka.teacher@gmail.com
Урок 22. Вкладені алгоритмічні структури розгалуження.
Опрацювати презентацію
Виконайте в зошиті завдання 4 (с.108).
Виконати завдання "Працюємо з комп'ютером" (с.105-106)
Виконати завдання 7 (с.109)
Д/З
Опрацювати п.3.3 (с.100-105)
Дайте відповіді на питання (с.107)
Виконайте в зошиті завдання 5 (с.108).
Виконати завдання 8 (с.109)
Урок 21. Вкладені алгоритмічні структури повторення з передумовою та лічильником
Повторити п.3.1-3.2
Виконати Практичну роботу №5 (інструкція) (підручник с.99-100)
Урок 20. Вкладені алгоритмічні структури повторення з передумовою та лічильником
Опрацювати п.3.2 (с.90-97)
Повторити презентацію
Дайте відповіді на питання (с.98)
Виконати завдання 10-12 studio.code.org
Виконайте завдання 8 (с.99).
Для виконання робіт можна використати наступні варіанти
offline середовище Scratch 3. Для завантаження у Windows натисніть посилання
Урок 19. Вкладені алгоритмічні структури повторення з лічильником
Повторити п.3.2 (с.90-94)
Повторити презентацію
Дайте відповіді на питання (с.98)
Виконати завдання 6-9 studio.code.org
Виконайте завдання 5 (с.99).
Для виконання робіт можна використати наступні варіанти
offline середовище Scratch 3. Для завантаження у Windows натисніть посилання
Д/З Виконайте завдання 7 (достатній рівень) або 9 (високий рівень) (с.99).
Збережіть проект. Надішліть збережений файл на електронну скриньку andreevka.teacher@gmail.com
Урок 18. Вкладені алгоритмічні структури повторення з лічильником
Опрацювати п.3.2 (с.90-94)
Опрацювати презентацію
Дайте відповіді на питання (с.98)
Виконайте завдання "Працюємо з комп'ютером" (с.97).
Виконати завдання 3-5 studio.code.org
Виконайте завдання 4 (с.99).
Для виконання робіт можна використати наступні варіанти
offline середовище Scratch 3. Для завантаження у Windows натисніть посилання
Д/З Виконайте завдання 3 (достатній рівень) або 6 (високий рівень) (с.99).
Збережіть проект. Надішліть збережений файл на електронну скриньку andreevka.teacher@gmail.com
Урок 17. Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події.
Повторити п.3.1 (с.81-87)
Опрацювати презентацію
Дайте відповіді на питання (с.89)
Виконайте завдання 1 (с.89). Файл для роботи вправа 3.1.1.sb2
Виконайте завдання 2 (с.89). Файли для роботи: вправа 3.1.2.sb2 відео
Д/З Виконайте завдання 4 (с.89). Файл для роботи відео
Збережіть проект. Надішліть збережений файл на електронну скриньку andreevka.teacher@gmail.com
Урок 16. Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта. Створення програмних об’єктів. Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі.
Повторити правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики (переглянути відео).
Опрацювати п.3.1 (с.81-87)
Опрацювати презентацію
Дайте відповіді на питання (с.89)
Виконайте завдання "Працюємо з комп'ютером" (с.87-88). Файл для роботи вправа 3.1.sb2
Збережіть проект. Надішліть збережений файл на електронну скриньку andreevka.teacher@gmail.com