Алгоритми та програми

Урок 32. Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію.

  1. Повторити презентацію попереднього уроку.

  2. В середовищі Скретч створити проєкт Pong згідно відео інструкції.
    online середовище Scratch

  3. Збережений проєкт надішліть на електронну скриньку andreevka.teacher@gmail.com

Урок 31. (06.05) Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію.

  1. Повторити презентацію попереднього уроку.

  2. В середовищі Скретч створити проєкт. online середовище Scratch

    • для тих хто надіслав фото зошита - робота над проектом згідно вашого опису (12 балів)

    • всі інші виконують проект "Дощ" згідно відео інструкції (8 балів)

  3. Збережений проєкт надішліть на електронну скриньку andreevka.teacher@gmail.com

Урок 30. (29.04) Реалізація програмного проекту відповідно до розробленого сценарію.

  1. Опрацювати презентацію.

  2. Записати в зошит відповіді на питання 2-3 слайдів презентації.

  3. Фото зошита надішліть на електронну скриньку andreevka.teacher@gmail.com

Урок 30-32

Урок 29. (22.04) Розробка сценарію майбутнього програмного проекту.

  1. Виконати тестове завдання. Для тих хто не надіслав попереднє завдання, максимальний бал - 7 .

  2. Опрацювати презентацію. Записати в зошит правила. Що таке проект, мета проекту, завдання проекту, етапи проекту.

  3. В середовищі Скретч створити проєкт "6 зірок", як на відео нижче.

4. Збережений проєкт і фото зошита надішліть на електронну скриньку andreevka.teacher@gmail.com

5. Придумати проект, над яким хотіли б попрацювати на наступних уроках (розробка в середовищі Скретч).


Урок 29
6 зірок.flv

Урок 28. (15.04) Розв’язання задачі методом поділу на підзадачі.

  1. Опрацювати презентацію

  2. Виконати завдання 2-6 studio.code.org

  3. В середовищі Скретч створити проєкт "футбол", як на відео нижче.

4. Збережений проєкт, та скріншоти виконання завдань в студії коду надішліть на електронну скриньку andreevka.teacher@gmail.com

Урок 28
футбол.flv

Урок 27. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.

  1. Повторити презентацію

  2. Виконайте в зошиті завдання 5, 6 (с.118).

  3. Виконати Практичну роботу №6 (с.119).

Д/З

  1. Повторити п.3.4 (с.109-114)

Урок 26. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.

  1. Повторити презентацію

  2. Виконайте в зошиті завдання 2 (с.117).

  3. Виконати завдання 3-5 studio.code.org

  4. Виконайте завдання 9, 10 (с.118).

Д/З

  1. Повторити п.3.4 (с.109-114)

  2. Дайте відповіді на питання (с.117)

  3. Виконати завдання 11 (с.118) online середовище Scratch

  4. Збережений проект надішліть на електронну скриньку andreevka.teacher@gmail.com

Урок 25. Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження.

  1. Опрацювати презентацію

  2. Виконайте в зошиті завдання 1 (с.117).

  3. Виконати завдання 3-5 studio.code.org

  4. Виконайте завдання "Працюємо з комп'ютером" (с.115).

Д/З

  1. Опрацювати п.3.4 (с.109-114)

  2. Дайте відповіді на питання (с.117)

  3. Виконайте в зошиті завдання 3 (с.118).

  4. Виконати завдання 8 (с.118) online середовище Scratch

  1. Збережений проект надішліть на електронну скриньку andreevka.teacher@gmail.com

Урок 23. Вкладені алгоритмічні структури розгалуження. (18.03.2021)

  1. Повторити презентацію

  2. Повторити п.3.3 (с.100-105)

  3. Дайте відповіді на питання (с.107)

  4. Виконайте в зошиті завдання 6 (с.108).

  5. Виконати завдання 10 (с.109) online середовище Scratch

  6. Фото зошита та збережений проект надішліть на електронну скриньку andreevka.teacher@gmail.com

Урок 22. Вкладені алгоритмічні структури розгалуження.

  1. Опрацювати презентацію

  2. Виконайте в зошиті завдання 4 (с.108).

  3. Виконати завдання "Працюємо з комп'ютером" (с.105-106)

  4. Виконати завдання 7 (с.109)

online середовище Scratch


Д/З

  1. Опрацювати п.3.3 (с.100-105)

  2. Дайте відповіді на питання (с.107)

  3. Виконайте в зошиті завдання 5 (с.108).

  4. Виконати завдання 8 (с.109)

Урок 21. Вкладені алгоритмічні структури повторення з передумовою та лічильником

  1. Повторити п.3.1-3.2

  2. Виконати Практичну роботу №5 (інструкція) (підручник с.99-100)

Урок 20. Вкладені алгоритмічні структури повторення з передумовою та лічильником

  1. Опрацювати п.3.2 (с.90-97)

  2. Повторити презентацію

  3. Дайте відповіді на питання (с.98)

  4. Виконати завдання 10-12 studio.code.org

  5. Виконайте завдання 8 (с.99).

Урок 19. Вкладені алгоритмічні структури повторення з лічильником

  1. Повторити п.3.2 (с.90-94)

  2. Повторити презентацію

  3. Дайте відповіді на питання (с.98)

  4. Виконати завдання 6-9 studio.code.org

  5. Виконайте завдання 5 (с.99).

  6. Д/З Виконайте завдання 7 (достатній рівень) або 9 (високий рівень) (с.99).

  7. Збережіть проект. Надішліть збережений файл на електронну скриньку andreevka.teacher@gmail.com

Урок 18. Вкладені алгоритмічні структури повторення з лічильником

  1. Опрацювати п.3.2 (с.90-94)

  2. Опрацювати презентацію

  3. Дайте відповіді на питання (с.98)

  4. Виконайте завдання "Працюємо з комп'ютером" (с.97).

  5. Виконати завдання 3-5 studio.code.org

  6. Виконайте завдання 4 (с.99).

  7. Д/З Виконайте завдання 3 (достатній рівень) або 6 (високий рівень) (с.99).

  8. Збережіть проект. Надішліть збережений файл на електронну скриньку andreevka.teacher@gmail.com

Урок 17. Поняття події. Види подій. Програмне опрацювання події.

  1. Повторити п.3.1 (с.81-87)

  2. Опрацювати презентацію

  3. Дайте відповіді на питання (с.89)

  4. Виконайте завдання 1 (с.89). Файл для роботи вправа 3.1.1.sb2

  5. Виконайте завдання 2 (с.89). Файли для роботи: вправа 3.1.2.sb2 відео

    • Для виконання робіт можна використати наступні варіанти

      1. online середовище Scratch

      2. offline середовище Scratch 3. Для завантаження у Windows натисніть посилання

      3. offline середовище Scratch 3. Для завантаження у Android натисніть посилання

      4. offline середовище Scratch 2. Для завантаження у Windows натисніть посилання

  6. Д/З Виконайте завдання 4 (с.89). Файл для роботи відео

  7. Збережіть проект. Надішліть збережений файл на електронну скриньку andreevka.teacher@gmail.com

Урок 16. Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта. Створення програмних об’єктів. Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі.

  1. Повторити правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики (переглянути відео).

  2. Опрацювати п.3.1 (с.81-87)

  3. Опрацювати презентацію

  4. Дайте відповіді на питання (с.89)

  5. Виконайте завдання "Працюємо з комп'ютером" (с.87-88). Файл для роботи вправа 3.1.sb2

    • Для виконання проекту можна використати наступні варіанти

      1. online середовище Scratch

      2. offline середовище Scratch 3. Для завантаження у Windows натисніть посилання

      3. offline середовище Scratch 3. Для завантаження у Android натисніть посилання

      4. offline середовище Scratch 2. Для завантаження у Windows натисніть посилання

  6. Збережіть проект. Надішліть збережений файл на електронну скриньку andreevka.teacher@gmail.com